Wednesday 14 May 2014

ENGLISH FUN FAIR 2014 : HOSTED BY SKBK


SK Bukit Kenak, Jerteh - Pada 6 Mei 2014 yang lalu telah berlangsung English Fun fair dengan begitu meriah yang bermula pukul 2 petang dan berakhir pukul 5 ptg. Dengan mensasarkan murid Tahap 1, projek ini adalah hasil kerjasama Brighton Education dan JPNT. SKBK sebagai tuan rumah berbesar hati menjadi tuan rumah dengan jemputan lebih 30 murid dari sekolah-sekolah yang mengikuti program Native Speaker atau Penurur Jati.
Seramai 40 orang pelajar IPG Sultan Mizan juga terlibat dalam program ini di mana mereka mengelola aktiviti permainan berasaskan bahasa Inggeris.
Bagi memeriahkan lagi acara, sebanyak 12 permainan Bahasa Inggeris disediakan meliputi 12 stesen yang dikendalikan oleh Guru IPGSM dan diselia oleh Guru Bahasa Inggeris TELL. Program ini berlangsung dengan penuh meriah dan santai sehingga murid-murid SKBK sangat tertarik dan berebut-rebut untuk mengambil bahagian.
Pihak Pentadbiran Sekolah bergambar dengan pihak TELL bersama wakil JPNT
Antara permainan Bahasa yang menarik perhatian murid.

Gerai Jualan inisiatif guru Unit Uniform bagi menambah dana unit masing-masing.
Gelagat para guru dan tetamu di Fun Fair Day 2014
Tidak ketinggalan juga persembahan Action Song dari murid SKBK serta nyayian solo oleh Adik Nurul Adlina, Hasanah dan Wan Batrisyia yang mengagumkan pihak TELL. 
Tahniah dan syabas kepada SKBK sebagai Hos Fun Fair Day 2014 dan jutaan penghargaan kepada Brighton Education serta JPNT dalam mengelolakan program yang menarik ini. 

No comments:

Post a Comment