Tuesday 17 February 2015

MAJLIS PERPISAHAN PUAN ZAIPAH ISMAIL DAN PUAN ROSE MONALISA MUHAMAD

SK Bukit Kenak, 4 Februari 2015 - SKBK sekali lagi kehilangan, Puan Zaipah dan Puan Rose Monalisa, masing-masing bertukar ke SK Renek dan Sk Nyiur 7. Satu kehilangan besar bagi semua warga SKBK yang mana Puan Zaipah Ismail ialah merupakan guru B. Melayu yang berpengalaman terutamanya mengajar Tahun 6 dan sudah lama berkhidmat di SKBK selama lebih kurang 11 tahun. Walaupun berat kaki melangkah namun tetap beliau gagahkan juga demi anak bangsa. Manakala Puan Rose Monalisa telah diadakan untuk beliau Majlis Menghantar ke SK nyiur Tujuh baru-baru ini.

Ucapan Insan yang diraikan Puan Zaipah Ismail dan Pn. Rose Monalisa Muhamad
 Tidak ketinggalan ucapan penghargaan dan terima kasih dari Guru Besar, En. Wan Mohd. Zain Wan Bakar dalam ucapan beliau. Dan beliau juga mengharapkan komitmen yang baik dapat diteruskan di tempat baru mereka kelak. Manakala Pn. Zaipah dalam ucapan beliau pula merakamkan terima kasih kepada semua rakan pendidik serta memohon maaf sekiranya beliau ada membuat kesalahan yang tidak disengajakan dan ukhuwwah akan tetap kekal walaupun sudah berlainan sekolah. Begitu juga Puan Rose Monalisa dalam ucapan beliau , merakamkan terima kasih serta sangat menghargai setiap saat beliau berada SKBK tercinta.

Penyampaian cenderahati dari pihak sekolah, wakil PIBG, Kelab Guru dan Staf serta Guru Perempuan kepada Puan Zaipah bt. Ismail.

Penyampaian cenderahati dari pihak sekolah, wakil PIBG, Kelab Guru dan Staf serta Guru Perempuan kepada Pn. Rose Monalisa bt Mohamad.


Majlis ini dihadiri oleh semua warga pendidik SKBK, pihak pentadbiran, Staf dan Kakitangan swasta. Majlis kali ini dibuat di Bilik Kemahiran Hidup yang diselia oleh Puan Hamidah Abdul Majid selaku Penyelaras Sambutan. Majlis tamat pada jam 2.00 petang dengan jamuan makan tengahari.

Semoga yang diraikan akan terus sukses dan komited. Selamat Maju Jaya dari Warga SKBK.

No comments:

Post a Comment