Saturday 16 February 2013

LARIAN CERGAS 2013

KHAMIS, 14 FEBRUARI 2013.  Larian Cergas 2013 bermula lagi.  Sudah menjadi kelaziman bagi guru-guru dan pelajar di SK Bukit Kenak menjadikan Larian Cergas sebagai pembuka tarai acara kokurikulum bagi setiap tahun. Walaupun dengan kekangan masa yang begitu padat pada minggu ini, ianya tidak menjadi halangan bagi  guru-guru untuk menjayakan Larian Cergas pada tahun ini.  Walaupun dengan hanya tiga kali latihan bagi setiap rumah sukan, namun Larian Cergas yang berlangsung pada hari ini begitu meriah.  Beberapa atlek muda dan muka baru telah berjaya dikesan untuk diasah bakat menjadi atlet yang beriwabawa pada masa hadapan.

Senamrobik beramai-ramai sebelum lariah di bawah kelolaan D'Aura fitnes...

Program dimulakan seawal jam 7.30 pagi dimana guru-guru dan pelajar bersama-sama bersenamrobik bagi memanaskan badan sebelum larian bermula.  Senamrobik setengah jam yang ditaja oleh D' Aura Fitnes  telah membakar semangat pelajar untuk memulakan larian pada pagi ini.

Larian Bermula....

Penamat..... Wajah-wajah keletihan dan keriangan.....
Ini Wajah-Wajah  Ceria Guru Kita... SKBK Boleh !!
Larian  Cergas 2013 telah tamat sekitar jam 10.30 pagi  dengan penutupan dan penyampaian hadiah disampaikan oleh GPK Pentadbiran, Ustaz Mohd Faiz b. Awang.  Pada Tahun ini Rumah Biru berjaya mengondol Johan keseluruhan bagi acara Larian Cergas.   Tahniah kepada pelajar dan guru-guru rumah Biru. Syabas..


Majlis penyampaian hadiah di akhir larian..



DIN/din/2013

No comments:

Post a Comment