Friday 14 November 2014

JAMUAN AKHIR TAHUN DAN PERPISAHAN PN. NORHAYATI NASIR ANJURAN KELAB GURU DAN STAF SKBK 2014

Granny's, Seb. Jerteh - Pada 13 November 2014, telah berlangsungnya Jamuan Akhir Tahun dan Perpisahan Puan Norhayati Nasir selaku GPK KO. Jamuan ini dianjurkan oleh Kelab Guru dan Staf SKBK.
Bermula pada jam 12.45 dan tamat pada jam 2.30 petang. Jamuan yang meriah dengan pelbagai aktiviti serta suasana yang cantik dan kondusif walaupun hujan yang turun tanpa henti dari sejak awal pagi.
Majlis ini dipengerusikan oleh Pn. Hamidah Abdul Majid dengan begitu teruja sekali. Majlis dimulakan dengan ucapan oleh Tuan Guru besar En. Wan Mohd. Zain b. Wan Bakar, yang merakamkan ucapan terima kasih diatas penganjuran jamuan ini. Beliau juga merakamkan penghargaan kepada Pn. Norhayati Nasir di atas perkhidmatan beliau yang cemerlang dalam bidang Ko-Kurikulum SKBK dan banyak melahirkan pertama SKBK diperingkat Daerah dan Negeri malah kebangsaan.

Hadiah dan cenderahati kepada Pn. Norhayati Nasir dari Kelab Guru, SKBK, Guru perempuan, Pengusaha Kantin serta PIBG
 Majlis menjadi agak muram dan sayu apabila Pn. Norhayati Nasir memberikan ucapan terakhir beliau sebagai GPK KO SKBK. Namun beliau terus menunjukkan keceriaan walaupun tergambar kesedihan di wajah beliau. Beliau merakamkan jutaan terima kasih kepada warga SKBK yang bayak membantu dan memrikan sokongan selama ini.
Hadiah Cabutan bertuah
Di samping itu, hadiah cabutan bertuah juga dibuat bagi memeriahkan suasana jamuan. Para guru dan staf juga menrima hadiah cenderahati dari Kelab Guru dan Staf SKBK 2014.

No comments:

Post a Comment