Monday 19 January 2015

BANTUAN AWAL PERSEKOLAHAN 2015

SK Bukit Kenak, 18 Januari 2014 - Satu majlis penyerahan Bantuan Persekolahan RM100 telah berlangsung peringkat SK Bukit Kenak. Di mana melibatkan seramai 554 murid dari tahun 1 hingga 6 kecuali murid dari kelas 5M yang akan menerimanya di peringkat zon. Para penjaga murid dipanggil mewakili anak masing-masing bagi menerima bantuan ini. Seramai 18 orang guru kelas juga terlibat mengikut kelas masing-masing yang dijalankan serentak di dewan terbuka SKBK.
Di pengerusikan oleh En. Yusof bin Mamat, Kaunselor SKBK

Ucapan E. Wan Mohd. Zain bin Wan Bakar, Guru Besar SKBK

Dalam pada itu, guru besar SKBK En. wan Mohd. Zain bin Wan Bakar dalam ucapan beliau mengingatkan para ibu bapa dan penjaga agar dapat memanafaatkan wang RM 100 yang diterima untuk keperluan persekolahan murid-murid. Beliau juga mengingatkan agar wang tersebut tidak sekali-kali digunakan bagi tujuan lain selain pendidikan murid dan beliau berterima kasih kepada para ibu bapa kerana sanggup hadir dan menunggu dengan sabar pengagihan wang di laksanakan.
Penjaga menandatangani penerimaan Bayaran Awal Persekolahan 2015

Semoga dengan Bantuan Awal Persekolahan ini dapat meringankan beban para penjaga menyediakan keperluan persekolahan anak masing-masing 
Alhmdulillah dengan kerjasam semua pihak, majlis penyerahan Bantuan Awal Persekolahan 2015 dapat berjalan dengan lancar dan jayanya.

No comments:

Post a Comment